مرحله 3 بیماری های کلیه رژیم غذایی چیست

چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری های کلیه رژیم غذایی چیست

 

مرحله 3 بیماری های کلیه رژیم غذایی چیست

مرحله 3 رژیم غذایی بیماری کلیه است؟ مرحله 3 بیماری کلیوی مرحله که نیاز به درمان فوری است، و هنوز هم وجود دارد این امکان را به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه است. معقول مرحله 3 بیماری کلیوی رژیم غذایی همراه با درمان دارویی و تغییرات در شیوه زندگی می تواند کمک به کاهش سرعت روند مولد و نگه داشتن بیماران احساس بهتری را برای مدت زمان طولانی تر.

کسی که در مرحله 3 بیماری کلیه یک کاهش متوسط ​​GFR حدود 30-60 میلیون / دقیقه را داشته باشد. کلیه ها کاهش در عملکرد خود را به اخراج مواد زائد از بدن، این سموم می توانند در خون ساخت. و اصل مرحله 3 بیماری کلیه است به افزایش بار کلیه ها و علائم را بدتر.

یک رژیم غذایی کم سدیم و یک رژیم غذایی کم پروتئین به طور کلی برای مرحله 3 بیماران توصیه می شود. اگر سطح سرمی پتاسیم بیش از 5.0 میلی گرم / دسی لیتر، پزشکان توصیه می کنند که بیماران مصرف پتاسیم خود را محدود. هیچ برنامه رژیم غذایی خاص وجود دارد، اقلام که مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند و یا امکان پذیر نیست به مصرف وجود دارد.

غذاهای مجاز عبارتند از: گریپ فروت، گوجه فرنگی، گل کلم، موز، هلو نیمه، قهوه یا چای با خامه یا شکر یا غیر لبنی، آب پرتقال، لوبیا سبز، سیب، توت فرنگی، هندوانه، برنج پخته شده زرد، انبه، مخلوط سالاد سبز، آناناس و به همین ترتیب.

غذاهای ممنوع شامل محصولات لبنی، پنیر فرآوری شده، غذاهای شور مانند زیتون، کلم رنده شده واب پز با سرکه، لوبیا قرمز، تنقلات شور، غذاهای کنسرو شده، نمک طعام، گوشت ناهار، شکلات و آبجو و غیره.

پزشک به شما خواهد مرحله 3 رژیم غذایی مناسب بیماری کلیوی با توجه به گزارش آزمون خود را به من بدهید. اما اگر بیماران می خواهند برای جلوگیری از پیشرفت، صدمه به کلیه ها باید ترمیم شود و عملکرد کلیه باید بهبود یافته است، در غیر این صورت دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد در آینده ای نزدیک توصیه می شود در زمانی که شرایط توسعه مرحله 4 بیماری کلیه است.

آیا درمان شما در حال بدست گرفتن هدف در تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است؟ هر گونه سوال در مورد مرحله 3 رژیم غذایی بیماری کلیه و یا درمان است، استقبال کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.